Tuesday, October 11, 2011

MENGISI MASA TIME PUASA..






Salam buat diariku..(huhu..diari la sangat..)

Ni la keje aku time pose ramadan aritu...nak kata pandai menjahit xla sangat..tapi menghabiskan masa tu..aku pandai la kan...dari kena bebel dengan PUAN JUNAINAH asyik tido...baik aku jahit..Aku ni dah la anak pompuan sulong..
xkan la nak tido je kat umah..
So,sepanjang pose ritu aku sengaja mnyusahkan diri aku dengan menjahit manik..naik bulau bijik mata aku menjahit manik kat baju raya..yalah...sejak benti keje..aku dah kena fikir utk uruskan pasal U...aku pon ngajak la mak dgn abah gi bando kluang time pose tu...dah time tu tinggal aku n parents aku je..ape lagi...aian ku tibai le mak bapak aku gi bando...
Dah penat2 carik manik n beli barang skit2 untuk wat juadah berbuka pose..kte org balik r umah..
agak dah petang2 skit..aku on9 kt henpon buruk aku...nak cari pic jahit manik yang lelawa...
So...ini lah hasil dari carian aku...sepetang bersama henpon...

No comments:

Post a Comment

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

FIND