Saturday, December 24, 2011

sakit hati...

hari ni sakit hati giler2..coz dia ni kaki penipu..aq dh byk kali cakap kat dia...jujur dgn aku...dia tetap berdegil dgn kata2 dia...aq xsalah kan dia kalo dia ada yg lain...aq redha...andai dia bukan jodoh aq..aq boleh terima dgn lapang dada...tak perlu penipuan untuk jage hati aq...itu je yg aq xsuka...wat benda sume snyap2..ape cer..???boleh pulak ber "mama" n "papa" kt fb..sape la yg stress dgn laki cmtu...kalo lah aq bleh curse dia..dh lame aq soh dia tu lumpuh 1badan..baru tau bagaimana sakitkn hati org len..n xkn ada sape nk syg dia melainkan keluarga dia...kalo aq ase mrh sgt...aq nk je dia mati dari hidup aq...
JANTAN TAK GUNA...GI MAM...R...AQ TAK HADAP SANGAT DENGAN KO..!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

FIND