Thursday, March 15, 2012

si CINTA hadir lagi menyapa pintu HATI


Hadir lagi tanpa di undang..

Tak tahu kenapa..

Aku merasakan perasaan aku dekat dengan nya..

Tersenyum bersama..

Bergelak ketawa bersama..

Pemikiran yang matang bila menuturkan kata-kata..

Walaupun jauh perbezaan antara aku dengannya..

Tapi..

Semuanya seperti aku dan dia tiada bezanya..

Tiada kata-kata manis darinya..

Yang ada hanyalah kata semangat untuk aku lebih berusaha dalam hidupku..

Memang tidak di nafikan..

Hati ini telah tertutup untuk aku mengenal apa itu cinta..

Tapi..

Sekali lagi..

Hati ini membuka ruang untuk seseorang..

Walaupun hati telah terbuka..

Percaya itu belum sepenuhnya aku letak kepadanya..

Biarlah masa yang menentukan..

Andainya jodoh aku bersamanya..

SYUKUR..Alhamdulillah..

Sekiranya dia bukan TERCIPTA UNTUKKU..

Aku redha dengan ketentuannya..

- Ada kata-kata yang selalu aku tanamkan dalam diri ini..

“ tidak semestinya insan yang kita sayang..kita cinta..itu akan kekal menjadi milik kita..andai dia bukan insan yang tercipta untuk kita..sekuat mana kita menggenggamnya..dia akan terlepas jua..”

No comments:

Post a Comment

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

FIND