Wednesday, April 11, 2012

Statement




Huhu...

Terlalu banyak sangat di pengaruhi oleh video-video perkahwinan yang ada di YOUTUBE sekarang ni membuatkan aku berkeinginan untuk melalui detik itu..

Tapi aku belum bersedia untuk lalui semua itu.

Melihat couple married yang bahagia lebih seronok dari couple non married..

Nak buat ape aku mengagumi sesuatu hubungan yang belum tentu arah tujuan yang sebenar..

Biar lah aku mengagumi couple married..

Bukan ape..

Sangat sweet apabila si suami melafazkan akad nikah di hadapan tok kadi..

Melafazkan janji hidup bersama, susah senang bersama, kata cinta, kasih dan sayang terhadap isteri..

Ini yang terbaik dari melafazkan kata cinta, kasih, sayang terhadap seseorang yang belum tentu menjadi hak milik kita..

Tahniah buat sahabat-sahabatku yang sudah menjalani moment tersebut..

Nak tunggu aku..

Memang sah la lambat..

Mak aku mana bagi aku kahwin awal-awal ni...

Kalo ase nak makan lutut kaki lembu..

Sila-sila la melakukan hal tersebut..

Aku kan terus berdoa dan berdoa agar aku dipertemukan jodoh yang terbaik buat diriku ini..

InsyaALLAH..

Akhir kalam dari aku...

Jangan lah mudah melafazkan kata-kata janji bahagia yang belum tentu akan membawa kebahagiaan itu sampai ke akhirat..

Inagat-ingatlah ya..

- Assalamualaikum -

No comments:

Post a Comment

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

FIND