Thursday, May 30, 2013

Keserabutan

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, hari ni berkesempatan nak mengepost kat belog ni..

Alhamdulillah, cuti kali ni, mindmap untuk Biotek dah settle..

Kali ni dapat yang senang sedikit berbanding yang lepas...

Ini adalah hasil selepas membuat mindmap..

Ini peneman sepanjang ain membuat mindmap..


Selepas kerja menyiapkan mindmap.. ni dah siap kemas.. yang belum kemas punyer.. tak sempat nak snap...lagi macam tongkang pecah..

Bestpren pulak mintak tolong update belog dia..



Ini hasil sepetang di surau kampus..

Sini je yang ada line wifi.. hehhe..

Oklah.. tu je yang nak kongsikan..

Wassalam

No comments:

Post a Comment

Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath Happy Birthday tickers

FIND